​Heeft u een klacht?

Bij Alt Secure Security & Services hechten wij groot belang aan de tevredenheid van onze klanten. Wij streven ernaar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over onze diensten. Uw feedback is voor ons van groot belang om onze service continu te verbeteren. Heeft u een klacht? Volg dan onderstaande formulier in om uw klacht bij ons in te dienen. ​

Hoe werkt de klachten procedure?
Wat gebeurt er nadat u een klacht heeft ingediend? ​De volgende 4 stappen zullen dan worden doorlopen:

  1. Bevestiging van ontvangst: Na ontvangst van uw klacht sturen wij u binnen 48 uur een bevestiging.
  2. Onderzoek: Wij onderzoeken uw klacht grondig en streven ernaar om binnen 7 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven.
  3. Oplossing: Wij zullen alles in het werk stellen om een passende oplossing te bieden voor uw klacht. Indien noodzakelijk nemen wij contact met u op om de klacht te bespreken en verdere stappen te ondernemen.
  4. Feedback: Na afhandeling van de klacht vragen wij om uw feedback om te beoordelen of u tevreden bent met de geboden oplossing en onze klachtenprocedure.

Dien eenvoudig in 2 stappen uw klacht in en wij nemen met u contact op

Stap 1 van 2 - Over uw klacht

*
*

Stap 2 van 2 - Uw gegevens

*
*
*