Bij Alt Secure Security & Services hechten wij groot belang aan de tevredenheid van onze klanten. Wij streven ernaar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over onze diensten. Uw feedback is voor ons van groot belang om onze service continu te verbeteren. Heeft u een klacht? Volg dan onderstaande formulier in om uw klacht bij ons in te dienen.
Hoe werkt de klachten procedure?
Wat gebeurt er nadat u een klacht heeft ingediend? De volgende 4 stappen zullen dan worden doorlopen:
Bevestiging van ontvangst: Na ontvangst van uw klacht sturen wij u binnen 48 uur een bevestiging.
Onderzoek: Wij onderzoeken uw klacht grondig en streven ernaar om binnen 7 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven.
Oplossing: Wij zullen alles in het werk stellen om een passende oplossing te bieden voor uw klacht. Indien noodzakelijk nemen wij contact met u op om de klacht te bespreken en verdere stappen te ondernemen.
Feedback: Na afhandeling van de klacht vragen wij om uw feedback om te beoordelen of u tevreden bent met de geboden oplossing en onze klachtenprocedure.
Klachtenformulier
Dien eenvoudig in 2 stappen uw klacht in en wij nemen met u contact op